ATR - gruube modyfikacje.


Zmiany, zmiany, zmiany, zmiany ... we flocie Kraków Hub. Wskutek szybkich decyzji 19.05.2020 zakupiliśmy kolejnego ATRa do naszej krajowej floty. Tym razem w wersji 72-500-F, co oznacza że to prawdziwy Freighter, a nie szybka konwersja z wersji pasażerskiej. Wymiary Fwd Large Cargo Door to 2.94 x 1.8m (116” x 71”). Dostał rejestrację SP-PDA i nazwę "the Dragofly".
Ale po co? Są jakieś różnice? Okazuje się że tak, w obliczu rosnących zleceń na 'Packages' zaczęły się pojawiać problemy z większymi gabarytami. Wersje 72-500 jakimi były nasze PLA/PLX mogły zabierać packages w gabarytach max 200kg, natomiast wersja 72-500-F daje możliwość załadowania gabarytu 2000kg. I o to chodzi.
Po wnikliwej analizie możliwości i potrzeb, dodatkowo zdecydowano o gruntownej przebudowie naszych wcześniej zakupionych samolotów tej marki. Kolejno wysłano je na serwisy 'A-Check' połączone z 'Large Cargo Doors Conversion' którą wykonały dla nas firmy Serwisowe zewnętrzne. W przypadku SP-PLX wykonawcą był Flugair VA w Katowicach, a SP-PLA zmodyfikowała Color Air w Lufthansa Technic we Frankfurcie. PLA dzisiaj wraca z serwisu do służby. Piloci którzy mieli TRki na 72-500 z automatu dostaną nowe na 72-500-F.
"Większe drzwi, większe możliwości" Zapraszam do testowania.
Pozdrawiam
PLC092

Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.






Żadne komentarze nie zostały dodane.