O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Jakieś nowe pomysły?

Ostatnia aktualizacja 15 rok temu
APN111APN111Junior
Opublikował(a) 15 rok temu
A tam, każdy się ciągle uczy, przez całe życie. Plany lotów - tylko o jakie dokładnie chodzi? Takie co przechodzą przez validator eurokontroli?
A w Rio myślę, że potrzeba po prostu jakiś mini zlot zrobić, bo od ostatniego minęło już trochę czasu.
A co do VFR-u - masz mapę, zegarek, plan lotu i log. I lecisz według tego. Fotosceneria jak najbardziej zalecana. Prawdę mówiąc nawet da się tak latać ;)
A
aszczupalSuper administrator
Opublikował(a) 15 rok temu
a wiesz że próbowałem.... trafić z Muchowca EPKM do Gliwic EPGL , i nawet prawie mi sie udało, mapa i stoper, ale jak doszło do mnie , że jeszcze trzeba policzyć składową wiatru, to wymiękłem.. ale wszystko dla ludzi.. w swoim czasie..., no i druga wada, brak fotosceneri.. , bo to co jest w FS'a to naprawdę trzeba mieć bogatą wyobraźnie żeby po tym trafić do celu...
Jarek, przekonałeś mnie :) Umiem latać przecież... pomyśle jak zorganizowac taką Szkółke Niedzielną..
pozdrawiam
Adam
www.fsairlines.net/signatures/17438.png
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 15 rok temu

Cytat

aszczupal napisał/a:... pomyśle jak zorganizowac taką Szkółke Niedzielną..


taki kabaret mi się przypomniał
pierwsze zajęcia Popołudniowej Szkółki Niedzielnej odbędą się o 9 rano we środę ;)
APN111APN111Junior
Opublikował(a) 15 rok temu
No, ja się tego akurat musiałem nauczyć, choć nie uważam tego za najlepszy sposób nawigacji, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdzie wszędzie poupychana jest przestrzeń kontrolowana, wiatr się zmienił, i już masz przepis na zone bust. Niemniej, latać w ten sposób się da, a co do składowej wiatru - a kto by to samodzielnie liczył. Masz albo mechaniczny albo elektroniczny komputer który ma to za ciebie zrobić. Ja mam i taki i taki ;)
Kupiłem sobie taki mechaniczny E6B z 1974 i wciąż działa ;p
A na egzaminie z nawigacji korzystałem z CX-1 pathfinder. Jak ktoś chce obaczyć jak taki kalkulator działa polecam stronę:
http://www.asa2fly.com/CX2efinal.dcr
jest to wersja online nowszej wersji kalkulatora a mianowicie CX-2. Gdzieś tam można manuala pobrać, trzeba by w sieci poszukać. I tak, w fs-ie jest dość ciężko cel znaleść, ale jak sobie dobrze zaplanujesz to i punkty poznajdujesz i do celu dolecisz. (zwykle)
K
KrystekUżytkownik
Opublikował(a) 15 rok temu
A co powiecie o Ragulaminie?
§ 8
1) Flying flights on VATSIM in the colors of Poland Cargo VA, as well as using the callsingn "PLC" and the usage of the Poland Cargo VA fleet, in accordance to his/her rating (Only for pilots)

§ 12. In problems with awarding/punishing members of the Board of Directiors in Poland Cargo VA are made by the President of Poland Cargo VA after consulting an opinion with at least one of the directors.

§ 13. Poland Cargo pilots fly their routes as in the timetable or by the commision published on the website of Poland Cargo VA.

§ 15 par. 1. Flights are to be flown in accordance with the pilots rating and aircraft wich as been foreseen to the flight.

§ 16 par. 2. After the flight the pilot is required to fill in a pirep from the Poland Cargo VA website.

§ 16 par. 3. The report, of wich is said in§ 16 par 2. are the base of reciving an pilot rating upgrade

§ 16 par. 4. Exact information about the amount of hours needed to get theupgrade are in a seperate document.

§ 17 par. 1. The flight pirep is the base of reciving a virtual paycheck for the flight done.

§ 17 par. 2. Exact information containing paycheck terms are in a seperate document.

To kilka niezgodności z dzisiejszym stanem linii, ale jest ich więcej:stary:


Przyznam się, że pierwszy raz czytałem ten dokument:|
http://www.obecnoscboga.1k.pl/
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 15 rok temu
Gdzie to znalazles??
K
KrzysztofJunior
Opublikował(a) 15 rok temu

Cytat

aszczupal napisał/a:
a wiesz że próbowałem.... trafić z Muchowca EPKM do Gliwic EPGL , i nawet prawie mi sie udało, mapa i stoper, ale jak doszło do mnie , że jeszcze trzeba policzyć składową wiatru, to wymiękłem.. ale wszystko dla ludzi.. w swoim czasie..., no i druga wada, brak fotosceneri.. , bo to co jest w FS'a to naprawdę trzeba mieć bogatą wyobraźnie żeby po tym trafić do celu...

Ostatnio. Daszek nie ma mozliwości wykonania pełnego STAR-a a ni SID-a a mnie kontrola mówi WYKONAJ ...coś tam. Poszedłem po rozum i oczami w mapę, odczty współżędnych (chyba tak sie to pisze) i ctrl+z aby wyświetlić swoją pozycję geograficzną w stosunku do pozycji punktów przelotowych. Na koniec zapytałem gościa czy widzi czym lecę i czy zna ten typ kokpitu a on na to że "dobrze sobie poradziłeś kolego". Masakra ale...Wisła była, Babice były więc prawie VFR. Dodatkowo jakiś gość zagaduje na priv czym latam, na czym latam i jak mi się lata.... Z natury grzeczy jestem więc starałem sie odpowiadac ale juz gdy sie ustabilizowalem, poprosilem o chwile skupienia a on .... "a co to jest est ILS 33"? No tylko wyjść i zabić.
Co wzleciało musi opaść.
K
KrystekUżytkownik
Opublikował(a) 15 rok temu

Cytat

Jarek napisał/a:
Gdzie to znalazles??


Tu: http://polandcargo.pl/viewpage.php?pa...page_id=18
http://www.obecnoscboga.1k.pl/
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.