O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Packages - patent na drobnicę.

Ostatnia aktualizacja 4 rok temu
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 4 rok temu
Cześć Panowie.

Nie wiem jak Wam, ale mnie zdarzają się takie sytuacje jak na ostatniej trasie LHBP-EPWA którą zrobiłem B767, ładownia spora, a że nie było paczek pod sufit tylko do Warszawy, to zabrałem także wszystko (albo prawie wszystko) co było do Polski.
Całą drogę zastanawiałem się jak to sensownie rozproszyć na lotniska docelowe, ładunek główny do EPWA, i drobnica na EPGD, EPBY, EPLB, EPLL, EPRZ, EPPO, EPPT, EPKU, EPNM, EPRA, EPOK, EPKS,
Sami widzicie, latania do porzygu, jakby to robić w normalnym trybie EPWA-EPBY potem powrót EPBY-EPWA, ładujemy i EPWA-EPGD powrót EPGD-EPWA ...... i tak przez cały tydzień, aż sie nie chce.

Stworzyłęm w planie lotów trasę experymentalną EPWA-EPLB z użyciem TECHNICAL STOPS i wpisałem tam EPLL i EPRZ.

Planowałem polecieć EPWA - EPLL - EPRZ - EPLB i załadować do samolotu (akurat ATRka SP-PDA) wszystko co zwiozłem z LHBP do EPLL/EPRZ/EPLB i okolic w promieniu 50NM, nie wiedziałem czy ten plan zadziała i jak to wszystko wyjdzie, ryzyko było takie że część paczek może mieć zaajebistą wycieczkę po Polsce i nie dotrze na czas w miejsce docelowe.

Udało się, w takim trybie tworzymy trasę do miejsca docelowego, a w Technikal Stops wpisujemy lotniska (docelowe dla przesyłek) ale te które odwiedzimy że tak powiem 'po drodze'.

polandcargo.pl/forum/attachments/obraz_2021-03-18_152208.png


I tak w moim przypadku:
Zabookowałem EPWA-EPLB z TechStops EPLL EPRZ

Na Vatsim składam plan lotu rzeczywisty czyli jak lecę pierwszy odcinek EPWA-EPLL

Po wylądowaniu na EPLL przez klienta FSA kończę lot i dostarczam paczki do EPLL i okolic, a zabookowany EPWA-EPLB zmienia się w EPLL-EPLB z TechStops EPRZ, nawet ATRa nie gasiłem, dołożyłem paczek z £odzi do Rzeszowa i Lublina (akurat było miejsce) normalnie przez stronkę FSA, dotankowałem klientem FSA i w drogę,
Oczywiście na Vatsim kolejny plan, tym razem EPLL-EPRZ.

W Rzeszowie powtórka, rozładowanie, z dostawą w okolicach, tankowanie, nowy plan i w drogę do Lublina,
W Lublinie wyładowałem resztę, i zszedłem dopiero z Bookingu (w punktach pośrednich nie da się innego lotu zabookować, trzyma nas cały czas ten pierwszy booking).

No powiem wam że fajna sprawa, musze jeszcze popatrzeć na stronę ekonomiczną takiej zagrywki, ale nad takim rozwiązaniem myślałem już dłuższy czas, bardzo realne podejście.
Zamiast latać TU TAM TU TAM TU TAM zrobiłem jedną konkretną trasę złożoną z czterech Legs'ów.

Zachęcam do wypróbowania,
Musimy tylko ustalić jak będziemy oznaczać takie trasy, Ciężko przewidzieć czy będą to stałe kursy i kierunki więc proponuje przyjąć:
DEL - jak Delivery i końcówka PIDu pilota, Ja moją przemianuję na DEL092;
Przed lotem trzeba sobie odpowiednio wyedytować taką trasę z punktami pośrednimi, zapisać i wykonać loty, czy to jednego dnia, czy podzielić na kilka. Do woli.

Co o tym sądzicie?

polandcargo.pl/forum/attachments/epwa-epll-eprz-eplb.jpg
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
Edytowany przez Noker dnia 18-03-2021 15:22, 4 rok temu
Nie masz dostępu do przeglądania załączników
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 4 rok temu
wyglada ze ten technical stop to cos w rodzaju miedzyladowania.

Gdybys poprostu zaladowal wszystkie paczki tak jak w tym locie ktory wykonales tylko wykonal go bez tech.stops. Poprostu polecial na pierwsze lotnisko. Wyladowal tam to co docelowe, zaladowal wolna przestrzen i polecial na drugie. Jak jest roznica miedzy zwyklym lotem z A do B potem do C itd a tym z tech.stops?
Edytowany przez Jarek dnia 19-03-2021 00:04, 4 rok temu
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 4 rok temu
Aaaaa, umknęła mi twoja odpowiedź Jarku,
Tak se nie da.

Jarek, jak planujesz lot A - B a wylądujesz z diverse w międzyczasie w C to możesz tylko dotankować, nic z ładunkiem nie zrobisz.
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 4 rok temu
Czyli to nawet nie typowe miedzyladowanie a tylko kwestia paliwa gdy zasiegu nie starczy
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 4 rok temu
Diverse - tak, kwestia paliwa, awarii i usterek, lub normalnie złej pogody.
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.