O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Przypadki / wypadki

Ostatnia aktualizacja 4 rok temu
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 4 rok temu
Ciekawe zdarzenia czasem mają miejsce w trakcie lotów OnLine, Opowiem wam moje dwa,

kilka dni temu leciałem EPWA EPGD i gdzieś w okolicach połowy drogi widzę na radarze że zapieprza w moim kierunku jakaś maszyna, na FL510 i grubo ponad 1000 prędkości. Sprawdzam na Vroute - Concorde ;)

A teraz lece EPWA - LJLJ, FL200 dolatuję gdzieś nad Gratz'em a z prawej strony w znizaniu z FL240 schodzi w moim kierunku KLM427 B78X, patrze w jego plan na Vroute FL350, hmm o co chodzi? Piszę go gościa: hello we are on collision course, whats your intension? o ten grzecznie odpowiada: gliding at the moment dual eng fail :o WhatThaFak? mocno zniżał, zrobił zawrotkę nad Gratz'em i posadził maszynę na RWY35C (pogodę miał akurat LOWG 081020Z VRB03KT 9999 FEW030 12/04 Q1020 NOSIG)
Potem jeszcze kilka słów wymieniliśmy, lądował ponad 200kt bez klap, i wychamował ledwo przed koncem pasa (bez odwracaczy ciągu rzecz jasna), mówił ze taka sytuacja mu sie juz drugi raz powtórzyła, model od Quality Wings, może jakiś BUG albo coś/

Takie rzeczy sie dziejo.
Spadam bo już na zniżaniu do Lubljany
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 4 rok temu
Kiedys stalem na Heatrow w kolejce za Concord'em. Na ziemi nie robi "wielkiego" wrazenia. :):)

Co do bugow to pamietam ze kiedys FSA tworzyl usterki jesli maszyna nie byla serwisowana. Wtedy wlasnie podjelismy decyzje o serwisowaniu w okolicy 98% , nie nizej niz 97%.

A zdazenia. Kiedys podchodzilem do Kisangani ( Zair) , mialem kontrole. Dal mi wektory i dodal " nie przekraczaj lini rzeki, mozliwa aktywnosc rebeliantow " :):)

Innym razem polski kontro w Krakowie upewnil sie najpierw czy lece herkiem , a potem czy jestem w stanie wykonac wysokie podejscie. Chodzilo o jakas awionetke buszujaca w krzakach. Podprowdzil mnie do pasa na 9000 ft :):) . Musialem otworzyc wszytko co mam ale herek zawsze da rade :):)
Edytowany przez Jarek dnia 10-10-2019 00:30, 4 rok temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.