- Strona główna
- Forum
- Regulamin i Zasady
- Wasze uwagi
- Witamy na Forum
Witamy na Forum
Ostatnia aktualizacja 16 rok temu
W imieniu Zarządu Poland Cargo VA witam serdecznie na naszym forum dyskusyjnym,
Zapraszamy do 'postowania', wszelkie uwagi dotyczące naszej działalności oraz zawartości naszego serwisu bedą mile widziane.
Pozdrawiam
PLC092
Zapraszamy do 'postowania', wszelkie uwagi dotyczące naszej działalności oraz zawartości naszego serwisu bedą mile widziane.
Pozdrawiam
PLC092
No to skoro tu już jestem to skrytykuję to, że stronka chodzi niezbyt szybko...
Wiem, że to na razie wersja testowa.
I mankament graficzny mi się rzuca w oczy; jak u góry strony banner jest w kolorach granatowych i czerwonych, bo to one najbardziej rzucają się w oczy, to może całą stronkę zrobić granatowo z drobnymi czerwonymi wstawkami?
Wiem, że to na razie wersja testowa.
I mankament graficzny mi się rzuca w oczy; jak u góry strony banner jest w kolorach granatowych i czerwonych, bo to one najbardziej rzucają się w oczy, to może całą stronkę zrobić granatowo z drobnymi czerwonymi wstawkami?
Stronka powiedzmy nie wersja testowa już, a jej szybkość może być pochodną tego - iż jest zainstalowana na darmowym hostingu, mnie przynajmniej cieszy to że niema reklam, Krystek - jak za takie pieniądze to niema co narzekać :D
Baner co jakiś czas mam nadzieję że będzie się zmianiał
skórka całego serwisu to rzecz wymienna jak chcesz to poszukaj czegoś co by ci lepiej pasowało to doinstaluję. TU masz taką a'la przymierzalnię
w twoich opcjach w Profilu jest możliwość wyboru rodzaju skórki - ale narazie wyłączona
Pozdrawiam
PLC092
Baner co jakiś czas mam nadzieję że będzie się zmianiał
skórka całego serwisu to rzecz wymienna jak chcesz to poszukaj czegoś co by ci lepiej pasowało to doinstaluję. TU masz taką a'la przymierzalnię
w twoich opcjach w Profilu jest możliwość wyboru rodzaju skórki - ale narazie wyłączona
Pozdrawiam
PLC092
Edytowany przez Noker dnia 17-02-2009 21:47, 16 rok temu
No wlasnie :):) Co nie zmienia faktu ze choc Rafal jest uzdolniony artystycznie, samym tylko wygladem stronki nie zbuduje sie VA, trzeba zaczac LATAC :):):):):):) dobre nie??:):):)
No, w sumie jak za darmo to rzeczywiście nie ma co narzekać;)
Ja się od przyszłego tygownia postaram lepiej zorganizować i latać częściej...
I jeszcze jedna, aczkolwiek bardziej znacząca uwaga, chciałem coś napisać na tym forum, ale zauważyłem, że nie ma gdzie, to znaczy, mamy działy dotyczące regulaminu, można pisać uwagi dotyczące serwisu, jest o systemie Fsairlines, o naszej flocie, są luźne gatki i screeny...
Ale nie ma chyba najważniejszego, a mianowicie działu, w którym można by było poruszyć zagadnienia bezpośrednio związane z naszymi liniami, no chyba, że wzrok mi się już całkiem pogorszył;)
Ja się od przyszłego tygownia postaram lepiej zorganizować i latać częściej...
I jeszcze jedna, aczkolwiek bardziej znacząca uwaga, chciałem coś napisać na tym forum, ale zauważyłem, że nie ma gdzie, to znaczy, mamy działy dotyczące regulaminu, można pisać uwagi dotyczące serwisu, jest o systemie Fsairlines, o naszej flocie, są luźne gatki i screeny...
Ale nie ma chyba najważniejszego, a mianowicie działu, w którym można by było poruszyć zagadnienia bezpośrednio związane z naszymi liniami, no chyba, że wzrok mi się już całkiem pogorszył;)
tak, tylko że gatki mają ciekawy opis: "... w sumie o niczym"
a chyba PLC nie jest dla nas niczym;)
a chyba PLC nie jest dla nas niczym;)
:):)< fakt.
Co do latania. Pomyśl Krystian czy jest sens latać tak jak latałeś dotychczas czy nie włączyć się w system który z Rafałem budujemy. Jaki ma sens latanie gdzieś nad pustynią gdzie ani ATC ani innych pilotow.
Zaraz wytłumaczę o co chodzi. Masz dwa typy na których latasz DHC7 i Benka. Jeden do krótkich lotow, drugi do dłuższych.
DHC mamy 4 rozmieszczone w różnych miejscach. Jeśli masz np. mało czasu to lecisz gdzieś lokalnie DHC, w PL, afryce czy brazylii. Jeśli więcej to benkiem dalszą trasę np Kinshasa - Rio. Co to daje?
Latasz po znanych trasach, choć nie znaczy to że każdy lot jest taki sam, trudniej przez to mieć kłopoty z obliczaniem ekonomi trasy itd dzięki czemu lot daje Ci satysfakcje że został wykonany dobrze, rosną Twoje punkty a za tym procent od zysków:):):) i co ważne pomagasz Rafalowi i mi rozkręcić PLC. Czemu?
Bo latajac na pustkowiach nikt nas nie widzi .Tymaczasem nad PL, afryka czy brazylia (tam ruch jest spory) widzą nas, jesteśmy na tamtejszych forach wiec może ktoś zechce do nas dołączyc. Nigdzie nie jest napisane ze w PLC maja latać tylko polacy.
Przemyśl.
Rafal lata nad PL i afryką, teraz gdy opanowal MD11 może dojdzie coś dalszego, Ja latam lokalnie nad afryką i brazylią (od niedawna) i czasami PL oraz utrzymuję połączenia PL-Kai Tak, PL- afryka, afryka-Rio.
Może Ty również chiałbyś do tego sytemu dołączyć i obsługiwać jakieś połączenia które Ci pasują?
Co do latania. Pomyśl Krystian czy jest sens latać tak jak latałeś dotychczas czy nie włączyć się w system który z Rafałem budujemy. Jaki ma sens latanie gdzieś nad pustynią gdzie ani ATC ani innych pilotow.
Zaraz wytłumaczę o co chodzi. Masz dwa typy na których latasz DHC7 i Benka. Jeden do krótkich lotow, drugi do dłuższych.
DHC mamy 4 rozmieszczone w różnych miejscach. Jeśli masz np. mało czasu to lecisz gdzieś lokalnie DHC, w PL, afryce czy brazylii. Jeśli więcej to benkiem dalszą trasę np Kinshasa - Rio. Co to daje?
Latasz po znanych trasach, choć nie znaczy to że każdy lot jest taki sam, trudniej przez to mieć kłopoty z obliczaniem ekonomi trasy itd dzięki czemu lot daje Ci satysfakcje że został wykonany dobrze, rosną Twoje punkty a za tym procent od zysków:):):) i co ważne pomagasz Rafalowi i mi rozkręcić PLC. Czemu?
Bo latajac na pustkowiach nikt nas nie widzi .Tymaczasem nad PL, afryka czy brazylia (tam ruch jest spory) widzą nas, jesteśmy na tamtejszych forach wiec może ktoś zechce do nas dołączyc. Nigdzie nie jest napisane ze w PLC maja latać tylko polacy.
Przemyśl.
Rafal lata nad PL i afryką, teraz gdy opanowal MD11 może dojdzie coś dalszego, Ja latam lokalnie nad afryką i brazylią (od niedawna) i czasami PL oraz utrzymuję połączenia PL-Kai Tak, PL- afryka, afryka-Rio.
Może Ty również chiałbyś do tego sytemu dołączyć i obsługiwać jakieś połączenia które Ci pasują?
Edytowany przez Noker dnia 13-03-2009 10:51, 16 rok temu
No w sumie, po krótkim przemyśleniu, powoli będę wracał do Polski tym moim nieszczęsnym Benkiem;)
Potem z Polski spróbuję dostać się do Afryki i później odwiedzić Rio, tylko coś dzisiaj słyszałem, że karnawał się kończy za 2 dni i chyba nie zdążę:@ ale przecież za rok znów będzie okazja;)
A nie myśleliście o Tym, żeby uporządkować trasy w Fsairlines?
Chodzi mi o to, żeby usunąć, te po których się nie lata. Bo jak się teraz patrzy na nasz rozkład to istny chaos, najmniejszego ładu ani składu na mapce w Fsairlines:P
Jeśli mogę zaproponować to moja wizja rozkładu lotów na mapie powinna wyglądać tak jak na załączonym zdjęciu, oczywiście to tylko rysunek poglądowy, ale chodzi mi o to, żeby można było zrobić taką "pajęczynkę" z trasami pomiędzy i w HUB'ach. ¯eby się zamieszanie nie robiło takie jakie jest teraz i można by było poszczegulne numery lotów nazywać adekwatnie do tego np. w jakim HUB'ie są, albo pomiędzy jakimi HUB'ami prowadzą.
Coś takiego:
Potem z Polski spróbuję dostać się do Afryki i później odwiedzić Rio, tylko coś dzisiaj słyszałem, że karnawał się kończy za 2 dni i chyba nie zdążę:@ ale przecież za rok znów będzie okazja;)
A nie myśleliście o Tym, żeby uporządkować trasy w Fsairlines?
Chodzi mi o to, żeby usunąć, te po których się nie lata. Bo jak się teraz patrzy na nasz rozkład to istny chaos, najmniejszego ładu ani składu na mapce w Fsairlines:P
Jeśli mogę zaproponować to moja wizja rozkładu lotów na mapie powinna wyglądać tak jak na załączonym zdjęciu, oczywiście to tylko rysunek poglądowy, ale chodzi mi o to, żeby można było zrobić taką "pajęczynkę" z trasami pomiędzy i w HUB'ach. ¯eby się zamieszanie nie robiło takie jakie jest teraz i można by było poszczegulne numery lotów nazywać adekwatnie do tego np. w jakim HUB'ie są, albo pomiędzy jakimi HUB'ami prowadzą.
Coś takiego:
Edytowany przez Krystek dnia 22-02-2009 13:06, 16 rok temu
Krystek - nie szkoda ci było globusa mazać markerem :D
bałagan w trasach zrobił się z tego powodu, iż każdy ma dostęp do edycji i tworzenia ich. PLC to liberalne linie, latasz gdzie chcesz i czym chcesz, chociaż ostatnio z Jarkiem dyskutowaliśmy nad pewnym usystematyzowaniem rozkładu lotu.
Mówisz że bałagan ale z drugiej strony polecisz trasę Warszawa Kraków zgodnie z planem co każdą środę o 0940Z Dep? No właśnie jest już odpowiedż.
Ale na to też jest rozwiązanie, a nawet dwa.
1. Robimy sztywne plany lotów - a ty ustawiasz sobie te same parametry w FS9 tzn jak powyższy lot - ustawiasz sobie Środę godz 0915 jak włączasz Sima (masz 25min na Briefing) i lecisz - a FSA zalicza ci tą trasę jako Planowa.
2. Robimy na tyle gęsty plan lotów że w zależności od tego kiedy masz czas zawsze coś sobie znajdziesz
Osobiście korzystam z rozwiązania nr1. Zapewne jak większość z nas - czas na latanie mam zazwyczaj dopiero po 2200LT a szczerze mówiąc latać zawsze po ciemku - nie uśmiecha mi się
pozdrawiam
PLC092
bałagan w trasach zrobił się z tego powodu, iż każdy ma dostęp do edycji i tworzenia ich. PLC to liberalne linie, latasz gdzie chcesz i czym chcesz, chociaż ostatnio z Jarkiem dyskutowaliśmy nad pewnym usystematyzowaniem rozkładu lotu.
Mówisz że bałagan ale z drugiej strony polecisz trasę Warszawa Kraków zgodnie z planem co każdą środę o 0940Z Dep? No właśnie jest już odpowiedż.
Ale na to też jest rozwiązanie, a nawet dwa.
1. Robimy sztywne plany lotów - a ty ustawiasz sobie te same parametry w FS9 tzn jak powyższy lot - ustawiasz sobie Środę godz 0915 jak włączasz Sima (masz 25min na Briefing) i lecisz - a FSA zalicza ci tą trasę jako Planowa.
2. Robimy na tyle gęsty plan lotów że w zależności od tego kiedy masz czas zawsze coś sobie znajdziesz
Osobiście korzystam z rozwiązania nr1. Zapewne jak większość z nas - czas na latanie mam zazwyczaj dopiero po 2200LT a szczerze mówiąc latać zawsze po ciemku - nie uśmiecha mi się
pozdrawiam
PLC092
Cytat
Krystek napisał/a:
I jeszcze jedna, aczkolwiek bardziej znacząca uwaga, chciałem coś napisać na tym forum, ale zauważyłem, że nie ma gdzie, to znaczy, mamy działy dotyczące regulaminu, można pisać uwagi dotyczące serwisu, jest o systemie Fsairlines, o naszej flocie, są luźne gatki i screeny...
Ale nie ma chyba najważniejszego, a mianowicie działu, w którym można by było poruszyć zagadnienia bezpośrednio związane z naszymi liniami, no chyba, że wzrok mi się już całkiem pogorszył;)
Zerknij teraz na układ działów. Cały ten CMS jest elastyczny jak arabska guma kupowana od rusków po 5zł za naciągniety metr. Powiedz, napisz, narysuj jak byś to widział, przedyskutujemy propozycje zmian i wdrożymy.
Forum bedzie rosło razem z nami, nie chciałem was od samego początku zarzucić czterdziestoma działami - póki co jest nas ty 3 (słowinie: trzech) :o
Pozdrawiam
PLC092
No, wlasnie o coś takiego jak rozwiazanie 1 mi chodzilo, tylko, żeby ktoś panował nad tym rozkładem, skoro mamy HUB'y (na razie cztery), to, żeby trzymać się ich, a nie np. ktoś narobi 20 tras po Rosji i 5 nad Ameryka północną, bo puki nie mamy tam HUB'a to raz czy 2 po nich ktoś przeleci i znów się zrobi to co mamy teraz - większość tras jest nieużywana.
Mamy kilka tras z Polski do Kongo, a mogą być np. 2-bezpośrednia i z międzylądowaniami.
Zorganizować jakiegoś moderatora, żeby jak będzie nas więcej, obserwował rozkład i ewentualnie usuwał nieużywane trasy.
P.S. Globus jest przystosowany do demonstracji i flamastry się z niego bardzo dobrze zmywają, polecam;)
Mamy kilka tras z Polski do Kongo, a mogą być np. 2-bezpośrednia i z międzylądowaniami.
Zorganizować jakiegoś moderatora, żeby jak będzie nas więcej, obserwował rozkład i ewentualnie usuwał nieużywane trasy.
P.S. Globus jest przystosowany do demonstracji i flamastry się z niego bardzo dobrze zmywają, polecam;)
Edytowany przez Noker dnia 13-03-2009 10:54, 16 rok temu
:):):) Dobre, a kto jakieś "esy floresy" robi nad arabią:):)???
Co do połączeń, to myślę że nic nie szkodzi że masz parę połączeń np z Pl do Afryki. Podobnie w realu jest. Jak Rafal powiedział zawsze coś sobie dobierzesz. Pamiętaj że samoloty mają różne parametry, jeden poleci tą trasę non stop inny musi międzylądować, Do tego sprawdź dokładnie te trasy. Jest trasa bezpośrednia EPWA-FZAA, jest trasa z międzylądowaniem w Atenach ale jest i EPBY-FZAA bo w Bydgoszczy jest najtańsze paliwo w PL. Już tylko to z powrotami daje nam 6 tras.Chesz by było z góry narzucone że do FZAA latamy tylko z EPBY. Uważam ęe mnogość połączeń pomiędzy jakimiś miastami to dowód że trasy (pomiedzy nimi) są uczęszczane,i to jest oki. Fakt że można by pomyśleć o kasowaniu tras które ktoś poleciał jednorazowo. np Jacek, latem, poleciał benkiem dookoła świata. Część jego trasy zwłaszcza nad pacyfikiem, czy USA nigdy więcej nie była użyta. Można więc zastanowić się czy wykasować ją czy zachować plan lotu na zasadzie a może się przyda. Nie mam w tej chwili pomysłu.
Co do życia realnego. Prawdopodobnie od środy, choć nie jest to jeszcze pewne na 100% nie będzie mnie przez parę dni. Dziś rano dostałem wiadomość że moja babcia zmarła (żyla rok dlużej niż jej córka czyli moja mama) i lecę na pogrzeb. Cóż, po prostu życie...
Co do połączeń, to myślę że nic nie szkodzi że masz parę połączeń np z Pl do Afryki. Podobnie w realu jest. Jak Rafal powiedział zawsze coś sobie dobierzesz. Pamiętaj że samoloty mają różne parametry, jeden poleci tą trasę non stop inny musi międzylądować, Do tego sprawdź dokładnie te trasy. Jest trasa bezpośrednia EPWA-FZAA, jest trasa z międzylądowaniem w Atenach ale jest i EPBY-FZAA bo w Bydgoszczy jest najtańsze paliwo w PL. Już tylko to z powrotami daje nam 6 tras.Chesz by było z góry narzucone że do FZAA latamy tylko z EPBY. Uważam ęe mnogość połączeń pomiędzy jakimiś miastami to dowód że trasy (pomiedzy nimi) są uczęszczane,i to jest oki. Fakt że można by pomyśleć o kasowaniu tras które ktoś poleciał jednorazowo. np Jacek, latem, poleciał benkiem dookoła świata. Część jego trasy zwłaszcza nad pacyfikiem, czy USA nigdy więcej nie była użyta. Można więc zastanowić się czy wykasować ją czy zachować plan lotu na zasadzie a może się przyda. Nie mam w tej chwili pomysłu.
Co do życia realnego. Prawdopodobnie od środy, choć nie jest to jeszcze pewne na 100% nie będzie mnie przez parę dni. Dziś rano dostałem wiadomość że moja babcia zmarła (żyla rok dlużej niż jej córka czyli moja mama) i lecę na pogrzeb. Cóż, po prostu życie...
Edytowany przez Noker dnia 13-03-2009 11:02, 16 rok temu
Przykro mi z powodu babci...[*]
No w sumie ok, z tymi połączeniami, wyglada na to że jestem jeszcze młody i "gupi" ( przy okazji to jutro mam 18:P) i nie kojarzę wielu faktów...;)
A jeśli chodzi o strukturę forum to teraz jest ok, tylko do technicznego można by dać dział, coś w rodzaju "problemy z samolotem", albo po prostu przenieść tam "nasza flota".
No w sumie ok, z tymi połączeniami, wyglada na to że jestem jeszcze młody i "gupi" ( przy okazji to jutro mam 18:P) i nie kojarzę wielu faktów...;)
A jeśli chodzi o strukturę forum to teraz jest ok, tylko do technicznego można by dać dział, coś w rodzaju "problemy z samolotem", albo po prostu przenieść tam "nasza flota".
Co do funkcjonalności serwisu, to odnośnik "info" w dziale "piloci PLC" nie działa.
Dla odnośnika Info przewidziałem następująca funkcję.
Karta pilota z jego danymi, imię nazwisko PID Callsign jakieś kontakty, funkcje spełniane w liniach, i wyróżnienia nadane przez Linie.
Tak wyróżnienia. np za pierwsze 100/250/500/750/1000 godzin wylatanych dla PLC, za udział w eventach zbiorowych, za touhdowny np. 10 kolejnych lądowań z przyziemieniem ponizej 150fpm na danym typie maszyny i tak dalej okolicznościowe laurki od PLC
Niektóre linie korzystają z takich rozwiązań i sądzę, że to także może przynieść nam jakieś urozmaicenie.
Pozdrawiam
PLC092
Karta pilota z jego danymi, imię nazwisko PID Callsign jakieś kontakty, funkcje spełniane w liniach, i wyróżnienia nadane przez Linie.
Tak wyróżnienia. np za pierwsze 100/250/500/750/1000 godzin wylatanych dla PLC, za udział w eventach zbiorowych, za touhdowny np. 10 kolejnych lądowań z przyziemieniem ponizej 150fpm na danym typie maszyny i tak dalej okolicznościowe laurki od PLC
Niektóre linie korzystają z takich rozwiązań i sądzę, że to także może przynieść nam jakieś urozmaicenie.
Pozdrawiam
PLC092
Fajny pomysl!!:)
Departure Planned arrival Arrival Distance Duration Touchdown V/S
EPBY \ 03:25 VIDP VIDP \ 09:47 2959nm 06:22 (6.4h) -2 fpm
:):):) na B747-200F :):)
Departure Planned arrival Arrival Distance Duration Touchdown V/S
EPBY \ 03:25 VIDP VIDP \ 09:47 2959nm 06:22 (6.4h) -2 fpm
:):):) na B747-200F :):)
Departure Planned arrival Arrival Distance Duration Touchdown V/S
SBVT \ 10:26 SBGL SBGL \ 11:46 225nm 01:20 (1.3h) 0 fpm
na DHC7 :P
SBVT \ 10:26 SBGL SBGL \ 11:46 225nm 01:20 (1.3h) 0 fpm
na DHC7 :P
No ,benek 747-200F ,ladowanie w Rio , lot z Kinshasa:
FZAA \ 13:09 SBGL SBGL \ 20:51 3577nm 07:42 (7.7h) 0 fpm
:P
FZAA \ 13:09 SBGL SBGL \ 20:51 3577nm 07:42 (7.7h) 0 fpm
:P
Edytowany przez Jarek dnia 15-03-2009 01:52, 16 rok temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.