O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

FSA-- wiecznie zywy.

Ostatnia aktualizacja 6 rok temu
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 7 rok temu
Siemka.

FSA istnieje nadal I ma sie dobrze a nawet sie rozwija. Wprowaszili pewne zmiany. Poza wygladem :

- samoloty stojace I nie uzywane przez 60 dni traca 0.2 % swojej sprawnosci

- samolot nie uzywany przez 24 h placi oplate parkingowa na lotnisku

- wyznaczono kilka lotnisk na swiecie na ktorych mozna przchowywac nieuzywane maszyny po duzo nizszych kosztach

- centra serwise- sa rozne wielkosci ( czynnikiem jest masa maszyny) I obnizaja znacznie cene serwisu

-jakies zmainy dotyczxace cargo ale to dopiero wejdzie, jeszcze nie ma szczegulow.


Ozywiona rozmowa na forum FSA bo nowe zasady daly sie we znaki liniom z duzymi flotami. Na szczescie FSA jest dosc elastyczne I istnieje mozliwosc uniknecia kosztow.

Jesli chodzi o nas to ostatnimi laty jestesmy malo aktywni. W realu taka firma juz by nie istniala Zauwazyliscie pewnie ze mamy cos takiego jak mnoznik. Po zakonczeniu lotu system sumuje zyski I starty I mnozy . U nas to razy 25. Mozna to zmnienic. Niektore linie lataja na razy 1 czyli realistycznym. Sa dwa problem. NAsza aktywnosc nie jest realistyczna, I drugi to to ze zmienic mozna tylko w dol. Jesli 25 zamnienimy na np 10 to juz nie bedzie mozliwosci powrotu.
Dlatego mysle ze powinnismy zostac przy 25. Tak przetrwamy finansowo.

Kolejna rzecz jest taka ze na razie w ustawieniach wybralem opcje "bez zlozonych finansow". Ta opcja powoduje ze nie bedziemy kasowani za postoj ( niektore firmy placa 200 K dziennie) , ale ma to tez pewne minusy.

Wybierajac ta opcje nie mozemy budowac centrow serwisowych ( czego nie potrzeba nam przy obecnej aktywnosci), nie mozna zaciagc kredytow (nigdy nie uzywalismy tej opcji,) , nie mozna udzielac kredytow innym VA (tez nie uzywalismy tego) , oraz nie bedzie mozna uzywac nowych opcji cargo (na razie nie znamy szczegulow w tej kwesti).

Zawsze mozna zmienic ustawienia na " zlozone finance" ale by to zrobic musimy byc bardziej aktywni.


Wiecej info w temacie zmian na FSA znajdziecie na ich forum.
A
aszczupalSuper administrator
Opublikował(a) 7 rok temu
Hejka
I bardzo dobrze.
Niech tak zostanie...
może jeszcze polatamy :)
pozdrawiam
Adam
www.fsairlines.net/signatures/17438.png
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Jarek, o jakich zmianach w Cargo mówisz?

Wydaje mi się, że od początku sierpnia pojawiła się taka opcja Packages, polega to na tym, ze w zamian zwykłego Cargo dokładasz owe Packages, które są lepiej płatne, niektóre są z Priorytetem, ale różnie jest z dostępnością tych ładunków.
Jest trochę zabawy z załadowaniem tych paczek na pokład, ale da się to ogarnąć.
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Tak, chodzi o paczki. Puki co temat jest w stadium prob bo malo destynacji jest dostepnych. Zobaczymy co z tego wyjdzie
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Na forum Fsairlines pojawił się filmik który sporo wyjaśnia w kwestii Packages.

http://youtube.com/watch?v=BunRxuDs0RE
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
Edytowany przez Noker dnia 13-09-2019 08:57, 6 rok temu
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Filmik mi nie chce dzialac .
Moglbys opisac swoje doswiadczenia z paczkami?

Zauwazylem ze nadal dostajemy "klasyczne" cargo tyle ze kasa za fracht jest duzo mniejsza. Co sie dzieje z "klasycznym" cargo gdy bierzesz paczki?

Probowalem zabokowac lot do wilna. Wyszlo mi ze mam 20 ton z kawalkiem cargo ( normalnego) do zabrania. Gdy jednak zaczalem dopakowywac paczki wyszlo ze maszyna jest pusta.....? Pokazywalo tylko mase paczek
Edytowany przez Jarek dnia 13-09-2019 01:34, 6 rok temu
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu

Cytat

Jarek napisał/a:
Filmik mi nie chce dzialac .

No rzeczywiście, obejrzałem na YT i tu wstawiłem, ale coś pewnie się na forum skopało :@, potem się temu przyjrzę, a póki co przerobiłem na normalnego linka.
kliknij i oglądaj. ;)

Cytat

Jarek napisał/a:
Moglbys opisac swoje doswiadczenia z paczkami?

Moje doświadczenia? kurcze zrobiłem dopiero 8 lotów z paczkami, także trudno tu mówić o doświadczeniu, hehe, ale kąbinuje jak mogę, żeby z danego lotu wycisnąć maxa, na pewno lepiej wziąć paczki Priorytetowe niż zwykłe, ba nawet zwykłe Cargo, zdążyłem się przekonać, że nie wszystkie trasy, destynacje mają dostępne tyle paczek, żeby zabrać pełen limit,
Początkowo brałem tylko na daną trasę (w sumie nieświadomie) aż odkryłem że lecąc np EPWR (gdzie było mało paczek) do EPSC; a w następnym kroku EPSC - EPGD mogę na EPWR zabrać paczki do EPGD (to jest to co ci na czacie wspomniałem), no a z tego filmu się dowiedziałęm że na dostawę zwykłych paczek są 4 dni, a na Priority 2 dni,

Cytat

Jarek napisał/a:
Zauwazylem ze nadal dostajemy "klasyczne" cargo tyle ze kasa za fracht jest duzo mniejsza. Co sie dzieje z "klasycznym" cargo gdy bierzesz paczki?

Tak jest, wydaje mi się że kwoty za fracht pomniejszyli, bo inne współczynniki są te same, ciężko to ocenić, ale przeglądałem, porównywałem loty na tej samej trasie stare i obecne, to tylko współczynnik CargoIncome się zmniejszył.
No cóż, w Herku pewnie jak i w Dashu, ładownia nie jest z gumy, jak weźmiesz Paczki to załadujesz mniej Cargo, ale zazwyczaj się opłaca.

Cytat

Jarek napisał/a:
Probowalem zabokowac lot do wilna. Wyszlo mi ze mam 20 ton z kawalkiem cargo ( normalnego) do zabrania. Gdy jednak zaczalem dopakowywac paczki wyszlo ze maszyna jest pusta.....? Pokazywalo tylko mase paczek


Wydaje mi się że jest OK, Po zabookowaniu pokazuje ci pełną ładowność Cargo i szacowany zysk z tego, ale pamiętaj, że przecież tak naprawdę Cargo ładujesz dopiero przed lotem po uruchomieniu FSAClient'a, zatankowaniu itd, ja czasem urywam coś z Cargo, bo muszę więcej paliwa nalać.



Może to jeszcze się trochę rozbuduje, możnaby na FSA forum temat prześledzić i dodać soje uwagi, jest trochę ciekawiej, masz większy wpływ na zawartość ładowni, jest ciut bardziej realistyczne, bo teraz Jumbo możesz zabrać paczki do naszego Huba w Afryce, i je lokalnie dostarczyć C130 i B146 (o ile ich nie rozkradli) :ubbio:
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Tutaj przykładowy lot z przetrzymanym ładunkiem (specjalnie to zrobiłem, żeby zobaczyć jak to wygląda) https://www.fsairlines.net/crewcenter...id=2614642

Z Bratislavy do Kosic nie było za wiele paczek, więc dopakowałem jeszcze te do Warszawy i Modlina.
W Kosicach byłem planowo, więc paczka Priorytetowa 100%.
A te do Warszawy i Modlina dostarczyłem po 5ciu dniach. ( na prior mamy 2dni, a zwykłe 4dni) także za prior już dopłaciłem, natomiast zwykłe zostały opłacone z obniżoną kwotą.

Jest jeszcze paczka do Modlina. Po co? skoro leciałem do Wawy? No własnie, można paczki dostarczyć w promieniu (chyba) 100NM, i wtedy jest symulowany transport lądowy. teraz ta paczka ma status - Bratislava / LZIB Modlin / EPMO 40 kg 159v$ Pending - i pewnie za jakiś czas to się zmiani i pojawi się dopiero opłata.
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
Edytowany przez Noker dnia 01-10-2019 09:27, 6 rok temu
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Jestem ciekaw jak dzila ten transport ladawy
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
no nie tak automatycznie jak sie okazało.
cały czas paczka leży w ładowni DHC7 :/ dopiero wszedłem w Packages pod Virtual Airline, potem w prawym menu VA Packages, gdzie zaznaczasz paczke/paczki i zlecasz dostawę. I dopiero poleciała, ale z naszą dopłatą bo to już szósty czy siódmy dzień. Fujara ze mnie, myślałem że to z automatu poleci do modlina ;)
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
czyli trzeba samemu zamowic transport ladowy ?
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Tak. raczej w sensie że zwalniasz ładunek z pokładu samolotu. Lece właśnie EPWA EPKK i załadowałem trochę paczek na EPKT, KRK-KAT to jakieś 40nm, też powinno zadziałać. zobaczymy.

teraz po zabookowaniu lotu na FSA masz opcję ładowania paczek, małe ulepszenie
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Daj znac jak poszlo
Interesuje mnie to bo zauwazylem ze kompletny brak paczek na Kai Tak jest. Ale rzut beretem od Kai Tak jest nowy port do ktorego paczek sporo. Wychodzi na to ze lecac na VHHX moglbym zabrac paczki na VHHH ktorych jest dosc sporo
Edytowany przez Noker dnia 06-10-2019 16:41, 6 rok temu
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Poszło gładko, tylko trzeba pamiętać żeby po wylądowaniu odesłać te paczki do portu docelowego.

z EPGD przez EPBY zabierałem paczki do EPWA EPMO i EPRA.
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Pytanie. Jest mozliwosc zabrania ze soba paczek na inne lotnisko niz docelowe i po wyladowaniu wykonac kolejny lot by je dostrczyc. Ale czy mozna zrobic to inna maszyna ? Np, Lecimy z VHHX do EPWA na DC10. zabieramy paczki do EPWA ale tez np EPBY. Po wyladowaniu paczki do EPWA sa dostrczone ale nadal trzeba dostarczyc te do EPBY. Czy mozna to zrobic inn maszyna ,np C130 lub DHC7 ??
NokerNokerSuper administrator
Opublikował(a) 6 rok temu
Jarek, póki co osobiście nie testowałem, ale TAK.
Ja zazwyczaj zabieram na lotniska okoliczne (do 100NM od lotniska docelowego) i ewentualnie na kolejny odcinek, ale bez zmiany samolotu.

tutaj masz wyjaśnione jak to robić:
Pozdrawiam
Rafał
PLC092
--------------
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
Edytowany przez Noker dnia 04-12-2019 09:37, 6 rok temu
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Faktycznie, wyglada dosc fajnie
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Wyprobuje ground delivery. Lece na Kai Tak ale wzialem kupe paczek na nowy airport, jest tylko kilka mil od Ki TAK, w sumie jestem pelen paczek,
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Ground delivery dziala fajnie
J
JarekWeteran
Opublikował(a) 6 rok temu
Do ilu mil zredukowali ground delivery ? Bylo 100 ale chyba juz nie jest. Wziolem paczki do lublina lecac na EPWA , to kolo 80 mil. Nie moge ich rozwiezc ciezarowkami. Przewioze je helikopterkiem.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.