21 Wrzesień 2017 15:56
Nawigacja
· Strona główna
· Artykuły
· Download
· Forum
· Linki
· Kategorie newsów
· Kontakt
· Galeria zdjęć
· Szukaj
· Event Calendar
· Download System
· FlightSim TV
Poland Cargo VA
· Historia PLC
· Piloci PLC
· Flota PLC
· Regulamin
· POCZTA
· CHAT
FS Airlines System
· Logowanie do Systemu
· Aplikacja

· Załoga
· Flota
· Booking
· Aktywne Loty
· Ostatnie Loty
· Rozkład Lotów

· Raport Lotów
· Raport Finansowy
· Raport Punktualności

· Statystyki Pilotów
· Statystyki Samolotów
· Polskie Linie Lotnicze
Cargo HUB'y
· European HUB
· African HUB
· Brazilian HUB
· Oceanic HUB
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Nowy system
· FSA - Przywracanie/R...
· Problem z FSInn
· Praca inżynierska - ...
· [KARTON] MiG 29 MM 7...
Najciekawsze tematy
· Przedstaw się. [215]
· [30.04 - 17.05.20... [98]
· FSA Pytania [68]
Reklama
Vatsim.Net

Forum pl-vacc

Cassubian VA

Szkoła latania

PL VACC

AirPolonia VA

FSAirlines.net

PrimaCharter VA

Aztec Forum

Aztec Airways VA

LOT va

SimNetAir

Polonaise VA

Drzewiecki Design

SimHangar

Statystyki reklamowe
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 61
· Najnowszy użytkownik: Projektor
..:: Oceanic HUB
::: INFORMACJE :::

      Port lotniczy Hongkong-Kai Tak (ang. Kai Tak Airport, chin. trad. 啟德機場, oficjalnie znany jako ang. Hong Kong International Airport, kod IATA: HKG, kod ICAO: VHHX) – dawny międzynarodowy port lotniczy w Hongkongu. Działał w latach 1925-1998, gdy został zastąpiony przez Port lotniczy Hongkong VHHH. W momencie zamknięcia miał jeden pas startowy oznaczony jako 13/31.

Lotnisko Kai Tak znajduje się po zachodniej stronie Zatoki Kowloon. Okolica otoczona jest skalistymi górami. Mniej niż 10 km na północ i północny-wschód jest pasmo górskie osiągające wysokość 610 m. Na wschód od pasa startowego w odległości mniejszej niż 5 km są wzgórza. Bezpośrednio na południe znajduje się przystań Victoria Harbour a dalej za nią jest wyspa Hongkong ze wzgórzami do 640 m.

      Podejście do lądowania nr 13 (od strony lądu) jest trudne. Aby wylądować od strony lądu, samolot podchodzi do lotniska z północnego wschodu i krótko przed lądowaniem musi wykonać skręt o 47° na niskiej wysokości wg punktów orientacyjnych ustawionych w terenie.
Pierwszy odcinek podejścia jest kierowany przez IGS (Instrument Guidance System, tj. zmodyfikowany ILS), po wykonaniu skrętu piloci nie są dalej wspomagani przez ten system. Dlatego podejście 13 jest możliwe tylko przy dobrej widoczności. Manewr ten znany jest w środowisku pilotów jako "Hong Kong Turn" lub "Checkerboard Turn".
Podejście do lądowania nr 13 jest trudne nawet przy stałym wietrze, a bardzo trudne, gdy boczne wiatry z północnego wschodu jest silny i porywisty np. podczas tajfunów. Pasmo górskie na północnym wschodzie powoduje dużą zmienność siły i kierunku wiatru. Mimo trudności podejście do lądowania nr 13 jest często wykorzystywane.

Local Time
UTC Time
::: METAR :::

VHHH 211330Z 14004KT 090V220 9999 FEW026 30/23 Q1009 NOSIG

No METAR available for VHHX.
::: DROGI STARTOWE :::
Honk Kong /Kai Tak/ International Airport Information
Runway
Approach Heading
ILS Freq
Runway Length
Runway Width
Runway Surface
13
136º
! IGS !
3330
61
Asphalt
31
316º
109,9
3330
61
Asphalt
::: FLOTA :::
::: MAPA POŁĄCZEŃ :::
Tu będzie mapka połączeń

Wygenerowano w sekund: 0.15 8,009,564 Unikalnych wizyt