16 Czerwca 2021 15:01
Nawigacja
· Strona główna
· Artykuły
· Download
· Forum
· Linki
· Kategorie newsów
· Galeria zdjęć
· Szukaj
· Event Calendar
· Download System
· FlightSim TV
Poland Cargo VA
· Historia PLC
· Piloci PLC
· Flota PLC
· Regulamin
· POCZTA
· CHAT
FS Airlines System
· Logowanie do Systemu
· Aplikacja

· Załoga
· Flota
· Booking
· Aktywne Loty
· Ostatnie Loty
· Rozkład Lotów

· Raport Lotów
· Raport Finansowy
· Raport Punktualności

· Statystyki Pilotów
· Statystyki Samolotów
· Polskie Linie Lotnicze
Cargo HUB'y
· European HUB
· African HUB
· Brazilian HUB
· Oceanic HUB
Cargo Pilot Equipment
· Rodzaje Kontenerów
· Rokład Ładunków
· Planowanie Tras
· Wysyłanie Planów
· Oceanic Reporting Tool
· =>Route Finder
· =>VATSIM Map
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Packages - patent na...
· Microsoft Flight Sim...
· X-Plane, Prepar3D cz...
· FSX na Win10
· VFR2FS - program eks...
Najciekawsze tematy
· Przedstaw się. [215]
· [30.04 - 17.05.20... [98]
· FSA Pytania [68]
Reklama
Vatsim.Net

Forum pl-vacc

Cassubian VA

Szkoła latania

PL VACC

FSAirlines.net

Aztec Forum

Aztec Airways VA

LOT va

Drzewiecki Design

Statystyki reklamowe
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
ATR - gruube modyfikacje.
Modyfikacje
Zmiany, zmiany, zmiany, zmiany ... we flocie Kraków Hub. Wskutek szybkich decyzji 19.05.2020 zakupiliśmy kolejnego ATRa do naszej krajowej floty. Tym razem w wersji 72-500-F, co oznacza że to prawdziwy Freighter, a nie szybka konwersja z wersji pasażerskiej. Wymiary Fwd Large Cargo Door to 2.94 x 1.8m (116” x 71”). Dostał rejestrację SP-PDA i nazwę "the Dragofly".
       Ale po co? Są jakieś różnice? Okazuje się że tak, w obliczu rosnących zleceń na 'Packages' zaczęły się pojawiać problemy z większymi gabarytami. Wersje 72-500 jakimi były nasze PLA/PLX mogły zabierać packages w gabarytach max 200kg, natomiast wersja 72-500-F daje możliwość załadowania gabarytu 2000kg. I o to chodzi.
       Po wnikliwej analizie możliwości i potrzeb, dodatkowo zdecydowano o gruntownej przebudowie naszych wcześniej zakupionych samolotów tej marki. Kolejno wysłano je na serwisy 'A-Check' połączone z 'Large Cargo Doors Conversion' którą wykonały dla nas firmy Serwisowe zewnętrzne. W przypadku SP-PLX wykonawcą był Flugair VA w Katowicach, a SP-PLA zmodyfikowała Color Air w Lufthansa Technic we Frankfurcie. PLA dzisiaj wraca z serwisu do służby. Piloci którzy mieli TRki na 72-500 z automatu dostaną nowe na 72-500-F.

"Większe drzwi, większe możliwości" Zapraszam do testowania.

Pozdrawiam
PLC092


Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Poland Cargo InfoBox

PL vacc Logo
Vatsim Logo
vroute Airline Partner
FSA Logo
Discord Logo
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

08/04/2021 01:49
Uroki FSX. Dolatuje do EGLL i nagle .....FSX sie wysypal. Angry

04/04/2021 00:32
Spokojnych Świąt Wielkanocnych dla Pilotów i sympatyków PLC. Wink

16/03/2021 23:02
Z Katmandu na KAi TAk jak zwykle paczek na kilka samolotow.

09/03/2021 20:32
Paweł załapaleś się na Stream'ie u Turbulencji na EGLL. Lądował zaraz za Tobą.

03/03/2021 02:44
Noker, malowania C130 rewelka.

Aktualnie online
· Gości online: 3

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 67
· Najnowszy użytkownik: TheMaverick
Wygenerowano w sekund: 0.01 21,321,686 Unikalnych wizyt