17 Grudzień 2017 10:44
Nawigacja
· Strona główna
· Artykuły
· Download
· Forum
· Linki
· Kategorie newsów
· Kontakt
· Galeria zdjęć
· Szukaj
· Event Calendar
· Download System
· FlightSim TV
Poland Cargo VA
· Historia PLC
· Piloci PLC
· Flota PLC
· Regulamin
· POCZTA
· CHAT
FS Airlines System
· Logowanie do Systemu
· Aplikacja

· Załoga
· Flota
· Booking
· Aktywne Loty
· Ostatnie Loty
· Rozkład Lotów

· Raport Lotów
· Raport Finansowy
· Raport Punktualności

· Statystyki Pilotów
· Statystyki Samolotów
· Polskie Linie Lotnicze
Cargo HUB'y
· European HUB
· African HUB
· Brazilian HUB
· Oceanic HUB
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Nowy system
· FSA - Przywracanie/R...
· Problem z FSInn
· Praca inżynierska - ...
· [KARTON] MiG 29 MM 7...
Najciekawsze tematy
· Przedstaw się. [215]
· [30.04 - 17.05.20... [98]
· FSA Pytania [68]
Reklama
Vatsim.Net

Forum pl-vacc

Cassubian VA

Szkoła latania

PL VACC

AirPolonia VA

FSAirlines.net

PrimaCharter VA

Aztec Forum

Aztec Airways VA

LOT va

SimNetAir

Polonaise VA

Drzewiecki Design

SimHangar

Statystyki reklamowe
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 61
· Najnowszy użytkownik: Projektor
World Flight 2010 The Art Of Flying
Sieć Vatsim 11 grudnia 2009 rusza kolejna edycja 'World Flight' organizowana przez Drzewiecki Design Air Transport. Myslę, że poprzednie dwa wydania utwierdziły większość (o ile nie wszystkich) w przekonaniu o wysokiej jakości organizacji tegoż wydarzenia w świecie Vatsim. W tym roku linie Poland Cargo VA dostały oficjalne zaproszenie od Stanisława Drzewieckiego do wzięcia udziału w kooperacji - jako linia partnerska. Nie mamy zamiaru przegapić takiej szansy na wspaniałą zabawę, odkrycie nowych lotnisk, podjęcie wyzwania okrążenia globusa ziemskiego w doborowym towarzystwie.

Seria projektów World Flight jest prywatną inicjatywą Drzewiecki Design Air Transport, nie współpracują Oni z Worldflight Charity Fundraising, nie otrzymują z tytułu wykonywania lotów żadnych dochodów, nie prowadzą zbiórki pieniędzy.

Jak pisze twórca DDWF i założyciel DDesign na portalach virtualnego lotnictwa: tegoroczna edycja World Flight będzie różniła się znacznie od edycji poprzednich. W związku z nabyciem przez naszą linię nowej maszyny - B60 - postanowiliśmy właśnie w oparciu o jej parametry zorganizować projekt. Nasz Beechcraft posiada zasięg 1100 mil morskich, kokpit wyposażony jest w standardowy sprzęt IFR plus radar pogodowy. Loty będziemy wykonywać w oparciu o lokalne radiolatarnie gdzie się da - a gdzie się nie da, VFR i kalkulacja prędkości, odległości i wiatru. Trasę będę wykonywał na FSX, toteż wszystkie podane linki do scenerii są właśnie do FSX. Ani razu nie skorzystamy ze scenerii default.

Poland Cargo VA wśród swojej floty ma do dyspozycji kilka samolotów, które doskonale poradzą sobie z taką trasą. De Havilland Dash 7-101F, Hawker Siddley HS.748F, Lockheed L382 Hercules, czy nawet jeden z nielicznych samolotów klasy Jet typu STOL (Short Take Off and Landing) British Aerospace BAe 146-300QT. Nie wykluczone, że jeden z pilotów poleci samolotem GA ze swojego prywatnego hangaru, ale to sie okaże dopiero przed samym rozpoczęciem Eventu. Biorąc pod uwagę zasięg, parametry techniczne, konieczność lądowania na pasach trawiastych niewątpliwym asem śród nich jest C130 Hercules.

Szczegółowy opis projektu jest dostępny na oficjalnej stronie World Flight 2010 - The Art Of Flying. Impreza przewidziana jest raczej nie dla początkujących pilotów, chociaż na łatwiejsze lotniska oczywiście zaproszeni są wszyscy (na trasie znajduje się jednak Lukla, St.Barts, Saba, Tegucigalpa itd. a także wiele małych lotnisk na wyspach). Zachęcam do zapoznania się z jakimś niewielkim samolotem klasy business/GA, o zasięgu >1000nm. Jest to zupełnie inne latanie niż to z programowaniem FMC, wpisywaniem punktów w GPS czy obserwowaniem trasy na ND.

World Flight to nie tylko sprawdzian dla maszyn i ich obsługi technicznej. To przede wszystkich wyzwanie dla pilotów. Do pokonania jest bagatela około 60 000NM, 68 odcinków. Do odwiedzenie 67 lotnisk w 35 krajach. Duże odległości, niezbyt szybkie samoloty, przecież to nie Jet'y, całkiem obce lotniska, strefy czasowe, loty w himalajach, loty nad oceanem ....

Tym razem będzie eastbound. Loty rozpoczniemy 11 grudnia 2009 a zakończymy w marcu 2010. Wigilię planujemy spędzić na Christmas Island :wink: . Na trasie znajduje się Bliski Wschód, Australia, Tahiti, Hawaje, Alaska, Zachodnie wybrzeże USA, Am. Środkowa, Karaiby, Wschodnie wybrzeże USA i Grenlandia. Po drodze napotkamy wiele czarujących i niezwykłych lotnisk, niedostępnych dla klas C/D.


Jak widzicie, to nie jest żelazny przelot na trasie Warszawa-Kraków. Pytań jest sporo na które odpowiedzi będą się pojawiać dopiero w trakcie lotów. Czy wystarczy samozaparcia? Czy maszyna nie zawiedzie? Czy pogoda dopisze? Czy leci z nami Pilot?

Do usłyszenia na Activ Frq. i zobaczenia na trasie.

Poniżej graficzne przedstawienie trasy całego przelotu.







Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Poland Cargo InfoBox

Vatsim Logo
vroute Partner Airline
Foto chmurka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

11/12/2017
Wink

09/12/2017
To powodzenia, też się muszę w końcu zebrać Pfft

07/12/2017
siemka!! Jestem z powrotem Mam nadzieje ze teraz znajde chwile by polatac od czsu do czasu

29/11/2017
Cześć Sławek Wink

26/11/2017
Wpadłem się przywitać Smile

TeamSpeak Status
Wygenerowano w sekund: 0.01 8,549,010 Unikalnych wizyt