21 Wrzesień 2017 15:58
Poland Cargo VA » Techniczny » FSAirlines.net
FSA Pytania
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Użytkownicy Dzisiejsze posty Szukaj

Drukuj temat

  FSA Pytania
by: mrozigor, 16-03-2009 16:45 (#1)

Pytanko jest następujące. Jeżeli ja rezerwuję lot to tylko na ten sam dzień, czy mogę go wykonać w przeciągu kilku dni??
mrozigor
General Member
Użytkownik

Postów: 281
Data rejestracji: 12.03.09
Miejscowość: Lwówek Śląski
Wiek: 24

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 16-03-2009 17:33 (#2)

Lot rezerwujesz i dopóki go nie wykonasz jest zaklepany dla ciebie. Tak, plany lotu są te same na każdy dzień tygodnia tzn że jak zaklepiesz EPWA-EPKK 1510 we środę to prawdopodobnie jak nie polecisz booking będzie wisiał do dnia nastepnego. Ale w sumie nie testowałem tego.
 
Edytowane przez Noker 16-03-2009 18:07
Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

RE: FSA Pytania
by: aszczupal, 18-03-2009 23:39 (#3)

Hm.. dzisiaj miałem dziwną sytuację , dostałem -5 za światła powyżej FL100 , ale na FL80 je wyłączyłem... ale kłócić się nie będę..
inne pytanie, wyobraśmy sobie sytuację, że decydujesz się na lot, pomimo tego że na lotnisku docelowym warunki atmosferyczne sa złe, ale mieszczą się w Twoim przedziale ... (np RVR800, a ty masz RVR600) , jak dolatujesz do lotniska , to warunki pogorszyły się na tyle, że nie możesz lądować, odchodzisz na zapasowe, i jak to traktuje FSA, wali punkty karne... ?, nie znalazłem nigdzie możliwości zdefiniowanie zapasowego, i przekierowania/powrotu ze względu na pogodę.. a kara za wylądowanie nie na tym lotnisku są ?
bo jeżeli tego się NIE DA , to po co ja np. biorę dodatkowe paliwo na przelot na zapasowe.. ? strata ..

jakieś pomysły ?

pozdrawiam
Adam
aszczupal
PLC095
Użytkownik

Postów: 288
Data rejestracji: 16.03.09
Miejscowość: Zabrze

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 19-03-2009 00:05 (#4)

Adam - nie ma przeszkód żeby zasymulować taką sytuację i zobaczyć co na to System powie.
wg tabeli zapewne (Ocena: -15% & Reputacja: -5%) ale zanim pojawi się opcja End Flight w Cliencie jest do użycia Divert - być może służy to właśnie do powiadomienia systemu o zmianie lotniska docelowego z planu na inne /dowolne/
 
Edytowane przez Noker 19-03-2009 06:57
Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

RE: FSA Pytania
by: Jarek, 19-03-2009 17:58 (#5)

Jasne, mozna zrobic plan lotu "testowy" i sprawdzic. W takim przypadku firma nie poniesie start ,ani pilot Smile

Mysle jednak ze jakies straty finansowe powinny byc. To jest przeciez symulacja lini lotniczej. Jesli bierzemy towar i podejmujemy sie go dowiezc gdzies tam a ladujemy gdzie indziej to nasz klient raczej nie bedzie zadowolony.
zapewne starcimy kase za lot i byc moze reputacje bo nastepnym razem klient zastanowi sie czy cargo wyslac nasza linia czy inna.
To wydaje mi sie logiczne.
Wezmy np taki FedEx. Firma dostarcza paczki na terenie USA w ciagu 24h, jesli samolot niedoleci czy sie spozni to mimo wszystko traca troche wiarygodnosci.
Jarek
PLC069
Użytkownik

Postów: 762
Data rejestracji: 12.02.09

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: aszczupal, 24-03-2009 13:59 (#6)

OK , trzeba by to sprawdzić,,, jacys chętni.. ? Smile

ale mam inne pytanko, (Pewnie Rafał... )
Jak mieć taką ładną sygnaturkę z logo PLC ?( samolocik..) , bo nie znalazłem w FSa opcji modyfikacji sygnaturki ?

pozdrawiam
Adam
aszczupal
PLC095
Użytkownik

Postów: 288
Data rejestracji: 16.03.09
Miejscowość: Zabrze

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: mrozigor, 24-03-2009 14:43 (#7)

Na stronie głównej systemu FSA logujesz się i w opcjach profilu masz link do własnej sygantury. Jeżeli chcesz mieć zdjęcie to wbijasz na flotę i dany samolot i jeżeli jest jego zdjęcie zamieszczone to wybierasz opcję "Use image as signature", czy jakoś tak.
 
Edytowane przez mrozigor 24-03-2009 14:44
mrozigor
General Member
Użytkownik

Postów: 281
Data rejestracji: 12.03.09
Miejscowość: Lwówek Śląski
Wiek: 24

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 24-03-2009 14:56 (#8)

Jest kilka sposobów na sygnaturkę.
1. Wchodzisz w edycję własnego profilu i tam wybierasz z rozwijalnej listy Signature A/C.
2. Wchodzisz w naszą flotę; właściwości danego samolotu i klikasz opcję Use image in signature
3. W trakcie loty zawsze jest wyświetlana grafika samolotu którym lecisz.
Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

RE: FSA Pytania
by: aszczupal, 24-03-2009 16:57 (#9)

cacy !
przyznam szczerze, że nie jest to dla mnie "intuicyjne", ale chyba się udało.. !

przydała by się jakaś dokumentacja kompleksowa, dziwię się że jej nie ma (nie umiem znaleść ! )

pozdrawiam
Adam
aszczupal
PLC095
Użytkownik

Postów: 288
Data rejestracji: 16.03.09
Miejscowość: Zabrze

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Jarek, 24-03-2009 22:35 (#10)

Sporo info jest na forum FSA ale bardzo ciezko sie szuka.
Jarek
PLC069
Użytkownik

Postów: 762
Data rejestracji: 12.02.09

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: aszczupal, 25-03-2009 16:44 (#11)

Witam !
troszkę pogrzebałem na ichniejszym forum i znalazłem kilka odpowiedzi...
1. a propos lotniska zapasowego.. , napisali że takiej opcji nie ma, jak np. musisz wrócić , bo pogoda etc... a nie chcesz kar na lądowanie na innym lotnisku, to klikasz DIVERT , i już, lot nie zostaje zailczony, firma nic nie traci etc... (znalazłem nawet opis że niektóre VA polecają jak pilot dostanie karę.. np za światła, to już ma kliknąć divert, bo przecież ich VA jest idalna..) . Na szczęście PLC jest normalna....
Szkoda że nie ma jakiejś opcje "redirect'a" planu, ale może kiedyś...

Chiałbym żebyśmy poruszyli temat automatycznego załdunku towaru i paliwa przez klienta FSA, otóż w moim PMDG klient tego nie robi.. tzn paliwo ładuje, ale ładunku już nie.. , wczoraj na próbe postawiłem samolot PUSTY, i załadował paliwko, a samolot dalej pusty... ciekawe, , dzisiaj musze sprawdzic jak to faktycznie jest z F1 ATR (aha jak wybrałem domyślnego benka to załadował prawidłowo..)
. Czy zweryfikowaliście Panowie, że klient ( myślę tu o najnowszym.. ) faktycznie Wam ładuje towar ?.

kolejna sprawa do jednostki paliwa, zauważyłem że klient posługuje sie kg (tony),Sad o opcjach profilu można sobie ustawić lbs, ale klient (przynajmniej u mnie) dalej leje w kilogramach, oczywiście da się z tym zyć, ale większość tabel zużycia jest skalowana w lbs'ach i trzeba to przeliczać.
Czy tak samo jest u Was

polecam jeszcze na początek (moż już wiecie...)
http://www.fsairl...amp;t=5662

zamierzam to dzisiaj przetestować na ziemi

pozdrawiam
Adam
aszczupal
PLC095
Użytkownik

Postów: 288
Data rejestracji: 16.03.09
Miejscowość: Zabrze

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Jarek, 31-03-2009 00:12 (#12)

Trzeba przeliczac, prawda.Co do cargo to maszynami ktorymi latam jest tak jak byc powinno, tzn client laduje .
Jesli w PMDG jest problem to zrob test. Zrob plan lotu testowy.Jest w taka opcja gdy dodajesz nowy plan.Mamy chyba ze dwa testowe plany i polec go na PMDG. Jesli client nie dodal Ci cargo sam to zrob z opcji FS. Chodzi o to zeby sprawdzic czy klient zaliczy taki lot. Plan lotu "test" po to by w razie wpady nie tracic kasy jako VA.
Jesli zadziala to trzeba by PMDG ladowac recznie.
Napisz jeszcze do Jacka ,on lata chyba tez na PMDG.
I tak napisz do Jacaka bo zabukowal lot na 744 i zablokowal samolot.
Zapytaj go kiedy chce leciec i dogadajcie sie co do kolejki na niego. Jacek, przynajmniej dotychczas latal u nas rzadko,ostatnio latem,nie wiem co teraz planuje.Jesli chce latac systematycznie trzeba bedzie kupic kolejnego 744.
 
Edytowane przez Jarek 31-03-2009 00:13
Jarek
PLC069
Użytkownik

Postów: 762
Data rejestracji: 12.02.09

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: daniel, 18-12-2009 02:37 (#13)

Czy jest jakiś sposób na zmienienie ilości ładunku z którym mam lecieć? Chce zrobić trasę EPWA - UKFF. Z ładunkiem 5674kg nie zdołam zatankować odpowiedniej ilości paliwa. W kliencie jest taka opcja ale jest "nieklikalna".

Znalazłem odpowiedź na swoje pytanie. Proszę o usunięcie o ile to możliwe.
 
Edytowane przez daniel 18-12-2009 02:39
daniel
PLC101
Użytkownik

Postów: 186
Data rejestracji: 16.08.09
Miejscowość: Nowy Targ
Wiek: 32

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 18-12-2009 07:16 (#14)

Tankujesz paliwa ile ci potrzeba, a potem robisz korektę w ładunku o wartość ponad OverWeight

Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

RE: FSA Pytania
by: Jarek, 18-12-2009 18:23 (#15)

Dokladnie. Na dole musi sie pojawic czerwona liczba "przeladowania"
Dopiero wtedy bedzie mozna dokonac zmiany ilosci ladunku.
Jarek
PLC069
Użytkownik

Postów: 762
Data rejestracji: 12.02.09

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: daniel, 18-12-2009 19:10 (#16)

Dziękuję panowie za odpowiedzi ale tak jak napisałem powyżej znalazłem rozwiązanie i wszystko już gra.
daniel
PLC101
Użytkownik

Postów: 186
Data rejestracji: 16.08.09
Miejscowość: Nowy Targ
Wiek: 32

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 18-12-2009 19:22 (#17)

no to fajnie by jeszcze było jak byś napisał co to za rozwiązanieNunu
Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

RE: FSA Pytania
by: daniel, 18-12-2009 20:22 (#18)

Noker napisał/a:
Tankujesz paliwa ile ci potrzeba, a potem robisz korektę w ładunku o wartość ponad OverWeight




To właśnie jest to moje "tajemnicze" rozwiązanie. Ja próbowałem przed tankowaniem zmienić ilość ładunku że niby jak w "realu".
 
Edytowane przez daniel 18-12-2009 20:22
daniel
PLC101
Użytkownik

Postów: 186
Data rejestracji: 16.08.09
Miejscowość: Nowy Targ
Wiek: 32

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: gplaza, 26-09-2013 21:09 (#19)

Witam Szanownych Kolegów, minęło sporo czasu od mojego ostatniego lotu w FSA Smile) niemniej jednak był to czas warty wielu pozytywnych wspomnień. Nie zapomina się tych lotów i tych procentów po wylądowaniu. Dla mnie te <procenty> były dowartościowaniem pilota, jakim staram się ciągle być...
Moja nieobecność głównie wzięła się z konieczności zdobywania pieniędzy na dom, a konkretnie na jego budowę. Kiedy wielu starało się nie wiązać materialnie z Polską, to ja zdecydowałem się na pozostawienie śladu na tej ziemi w postaci mojej skromnej budowli. W zasadzie, osiągnąłem cel, lecz już mnie tam nie ma... zamieszkałem w Norwegii Yahoo Tak w skrócie wyglądała moja nieobecność w Poland Cargo, Nie zamierzam tutaj opowiadać swojego życiorysu więc koniec tych sentymentów. Należy otrzeć ostatnia łezkę w oku i zapytać : PANOWIE!!! JAK ODBLOKOWAC KONTO W FSA? czy ma ktoś możliwość podesłania adresu e mailowego do działu support FSA ?? Niby proste a nie mogę się odnaleźć Sad
gplaza
PLC074
Użytkownik

Postów: 58
Data rejestracji: 25.01.11
Wiek: 42

Poziom ostrzeżeń 0

RE: FSA Pytania
by: Noker, 26-09-2013 22:29 (#20)

Cześć Grzegorz.
Napisz na adres ewentualnie
twój ID w systemie FSA to 38770
wygląda na to, że twoje konto zostało usuniete, poproś ich o przywrócenie na ten właśnie ID, to wszelkie statystyki wyrobione dla PLC zachowasz,

Jakbyś miał jakieś problemy to mogę do nich napisać.

Sławkowi już tak przywracalismy konto

Regards & Welcome Aboard
 
www.fsairlines.net/signatures/11728.png
 
Edytowane przez Noker 26-09-2013 22:32
Awatar
Noker
PLC092
Główny administrator

Postów: 565
Data rejestracji: 11.02.09
Miejscowość: Puławy City EPDE
Wiek: 42

Opcje
Przeskocz do forum:
Forum powered by fusionBoard
Linki do tego tematu
Wygenerowano w sekund: 0.05 8,009,573 Unikalnych wizyt